8.15–9.00 |
Regisztráció |
|
9.00–9.10 |
Köszöntő |
|
|
|
|
9.10–10.10 |
1. szekció |
Szekcióelnök: Fóris Ágota |
|
Fenyvesi Katalin |
Életkor, motiváció és attitűdök fiatal dán nyelvtanulók angolnyelv-elsajátításában |
|
Palágyi László |
A kognitív metaforaelmélet alkalmazása a magyar mint idegen nyelv oktatásában |
|
Fűköh Borbála |
Nyelvismeret, nyelvtanulási motiváció és harmadik nyelv |
|
|
|
10.10–10.30 |
Kávészünet |
|
|
|
|
10.30–11.30 |
2. szekció |
Szekcióelnök: Fenyvesi Anna |
|
Varga Marianna |
Választ kiváltó stratégiák a magyar bírói kérdésfeltevésekben |
|
Németh Margarita Veronika |
Köszönetnyilvánítási stratégiák a magyarban |
|
Kondacs Flóra |
A hát diskurzusjelölőről az óvodások diskurzusaiban |
|
|
|
11.30–12.40 |
Ebédszünet |
|
|
|
|
12.40–13.30 |
Kerekasztal |
Az alkalmazott nyelvészeti doktori képzés jövőjéről |
|
|
|
13.30–14.30 |
3. szekció |
Szekcióelnök: Károly Krisztina |
|
Fábián Beáta |
Kárpátaljai középiskolások problémamegoldó és szövegértési képességeinek vizsgálata az anyanyelvi oktatás szemszögéből |
|
Bagi Anita |
Verbálisfluencia-tesztek két szkizofrén alcsoportban |
|
Vakula Tímea |
Óvodás és kisiskolás gyermekek interpretált beszédének vizsgálata |
|
|
|
14.30–14.50 |
Kávészünet |
|
14.50–15.50 |
4. szekció |
Szekcióelnök: Váradi Tamás |
|
Wirt Patrícia |
„A seprűvel is söprögetünk”. E ~ ö váltakozás az azonos tövű szavakban |
|
Istók Béla |
A múlt mesél: egy felvidéki temető nyelvi tájképe |
|
Huber Máté Imre |
Analitikus szerkezetek egy kanadai magyar beszélőközösség nyelvhasználatában |
|
|
|
15.50 |
Zárszó |
|